9. feb. 2012

4 års jubilæum i snevejr

I vores søde ventetid fejrede vi vores 4 års jubilæum for vores fantastisk dejlige forhold igår og jeg fik en smuk blomsterbuket og en potte med hyanicthe og påskeliljer. Vi brugte dagen på at slappe af og nyde hinanden.



Idag har min kæreste fødselsdag, så der skal vi også hygge os med en dejlig lækker middag med dessert og så må vi se om bebsen vil dele dagen med os eller venter lige til på lørdag, hvor jeg bliver igangsat, da jeg vil være 14 dage over tiden.
Den lille prut må sørme være en snedig stædig lille viking, der nægter at komme ud i kulden!

Men vi glæder os meget til, at der endelig sker noget, nu hvor vi har sat en dato på igangsættelse og så må vi se hvad der sker derefter.

Her er lige nogle stemningsbilleder lige omkring vores lejlighed.

Mig ude i kulden på en lille gåtur og ved at få snydeveer

Udenfor vores lejlighed

Vores gårdhave

Legeplads i gårdhaven

Ned af vejen fra vores ejendom med solnedgangen

Imorgen kommer mine forældre helt fra Jylland, da de skal til en bogudgivelse og ellers har de afsat hele weekend til at møde deres barnebarn. Svigerforældre, min bror, hans kæreste og deres dejlige dreng og vel også mine 2 svogere med deres kæreste/kone og børn kommer også helt fra Jylland for at hilse på bettebarnet. Der er jo vinterferie i næste uge, så de er heldigvis meget fleksible :) Så det bliver rigtig skønt at få hele familie samlet.

Ingen kommentarer: