6. maj 2013

Opdatering

Det er vist på tid til at rydde op i min ønskelisten, nu hvor der er ting, der er indkøbt ;-)

Har nemlig haft held med mig at købe den ret efterspurgte Zara skindjakke, som jeg fandt på trendsales og dog desværre uden nogen besparelse, på trods af den er LIDT brugt, men den skulle være hamrende lækkert og i primakvalitet! :-D  Glæder mig til at modtage den med post og få den på mig!
Glæder mig sådan som et lille barn i juleaften!

Fik også shoppet et par nye ankel støvler, trøje, nogle par slimfit bukser, et par lækre men billig  billig løbesko (Nike free run som jeg fandt på nettet) og lækre undertøj, så nu kan jeg se ordentlig ud både udenpå og indenunder ;-)

Så min ønskelisten ser ud nu:

* Få vores lejlighed solgt til en rimelig pris snart!
* Et Wellness-ophold med gemalen
* En ferie i sydeuropa (man kan vist aldrig få nok af ferie! og dog er denne inklusiv vores lille prinsesse)
* Et hus, en kæmpe lejlighed eller en nedlagt gård i Jylland
* En cykelanhænger/gå-/løbevogn (F.eks. Croozer)

Men det allerstørste ønske er at vi får vores lejlighed solgt i en fart og flytte til noget større og starte en ny kapitel i vores liv som familie.

Ingen kommentarer: