24. maj 2012

Blev tagget..

..i en udfordring! Gisp!
Jeg er blevet udfordret af Elisa, i at bruge noget som jeg ikke nænner at bruge eller rigtig ved hvad jeg vil bruge det til! Men synes det skulle gemmes til det helt særlige projekt. Er stadig lidt i tvivl. Men har måske noget, jeg godt kunne tænke mig. Især nu hvor jeg kan se i mit klædeskab, hvad jeg mangler ;)

Udfordringen lyder på at lave noget, jeg ikke nænner at bruge, og at projektet skal være færdigt inden der er gået en uge fra på mandag. Sådan et Kill your darling-projekt!

Jeg er kommet frem til, at jeg vil bruge dette stykke stof til enten nederdel eller kjole, men har ikke fundet en model, stil, design endnu..Er i tænkeboksen :D 
 

Stoffet er købt på et fransk loppemarked for mange år siden, som vist har været et gardinstof, men er virkelig godt bevaret, ser slet ikke slidt ud, falder rigtig flot. Ligner noget hør/silke/bomuld agtig. Og der er mere end rigeligt af stoffet!

Jeg har haft det liggende i en del år nu, og tanken har hele tiden været at det skulle bruges til mig selv, så NU skal det være. Men havde også tænkt, nu hvor vi har fået en datter, at det kunne måske være en mor/datter kjole ;-) Hehe.. men måske er det for sukkersød?
 
En anden mulighed for et KYD-projekt kunne være pusleunderlag/-taske til korte tur, som jeg har så venligt lånt inspiration fra LaraLil med dette udvalg af stof(fer)
 
Petrol babyfløjl uden stræk købt i en stofbutik i Paris for en del år siden, limegrøn m/hvide prikker tekstilvoksdug fra Stof & Stil, limegrøn bomuldslærred, bomuldslærred uglemønstret, hvid klikspænde og petrol skråbånd alt fra Stof2000

Ingen kommentarer: