10. apr. 2012

Påskeferie..

..tilbragte vi i Jylland for første gang for Lærke med både min familie og Sørens familie.

Togturen fra København til Bramming sov Lærke hele vejen! Fantastisk, og så med vores bekymringer for hyl, skrig, gråd og hvad ved jeg er dermed fjernet! Hun nød åbenbart togets vugge-fornemmelse!

Var til en lille hyggelig påskefrokost med svigerfamilie med nevø og niece samt niece der lå i svigerindes mave indtil i lørdags, kom hun ud imens vi var på Fanø med min familie. Så vi kom naturligvis forbi og hilste på den nye kusine til Lærke søndag eftermiddag på vej hjem fra Fanø.

Lærke klarede alt i alt med glans med alle de mennesker, der dikker, piller, aer, krammer, kysser Lærke, og svarede med dejlige smil! Hun brokkede slet ikke over al den larm omkring sig, men til gengæld sov hun 8 timer en nat! Blev lige lidt bekymret for om der var noget galt, men der skyldtes sikkert al den opmærksomhed hun fik af de nysgerrige mennesker :-)

Hun blev accepteret med ét af sine 2 fætre og sin kusine med kys og kram.
Hun faldt endda i søvn på fætter Magnus' arm.

Men det var nu rart at komme hjem i fred og ro.

Her er et par billeder fra påsken.

Lærke med sin fætter og kusine sammen med far

Sovende Lærke sammen med far på sengen

Lærke med sin fætter, der vil så gerne kysse hende!

Gåtur i klapvognen i Sønderho på Fanø

Efter vi kom hjem, skulle jeg lige tjekke mine mails, blev jeg overrasket over en mail at jeg vandt en Give Away konkurrence et par lækre og søde bukser, som en sød kvinde fra sin blog har syet til Lærke på bestilling! Og de er allerede på vej! :-D Spændende!

Aldrig har jeg prøvet at vinde en konkurrence, så det er dejligt at få en påske-gave! :-D

Et par fine bukser i str. 74-80 til omkring efterår-vinter! Må se om jeg ikke kan finde en fin top/body der matcher godt til bukserne! hmm..

Lilla isoli med orange tittekant og rib

Retro inderlommer!

Må indrømme, jeg kan ikke få nok af lilla og orange kombinationer! hehe.. :-)

Ingen kommentarer: