23. mar. 2012

Ohhh stilhed..

..før storm..Der har godt nok været stille herinde al for længe, men der var (stadig!) fuld fokus på vores dejlige lille datter 24 timer i døgnet siden hun kom ud til den store verden!

Og vi nyder det i stor stil! :-D Hun er bare fantastisk dejlig! Ingen en større guldklump som hende findes!
Vi føler os som mangemillionærer og vil slet ikke bytte hende med noget som helst - ikke engang et drømmejob! Ja tænk at jeg sagde det! Jeg er jo sådanset ledig på arbejdsmarkedet, men nu er jeg på barselorlov og har ret til at få ro til at lære Lærke at kende! Tiden går med til amning, ble-skift, sove en hel masse og mange dejlige gå-ture rundt om Degnemosen med kæresten/Lærkes far som en familie.

Jeg kan sandelig også mærke på tøjvask, hvor tit jeg gør det.. pyha - næsten hver dag, særdeles fordi vi ikke har så meget af tøj i str. 56, da de fleste i str.50 havde vi lånt og fået, men som Lærke ikke kan passe allerede efter fødslen. Så jeg glæder mig til hun begynder at bruge tøj i str. 62, for der har vi mere end rigelig af, og så kræver det måske ikke så hyppigt tøjvask ;-) Selvom der er lidt str. 62 hun allerede nu bruger, men det er vel forskelligt fra mærke til mærke på deres størrelser. Så det er vel godt nok at hun har noget hun kan bruge nu.

I går fødte min veninde en smuk datter nr. 2. og det gik så nemt at hun slet ikke blev syet og kunne allerede tage hjem næste dag! Hun slap også for alle de hjælp man kunne få under fødslen og gjorde det helt selv! Sikke en drømmefødsel! Misunder på hende! ;-)
Ihhh hvor jeg glæder mig til at se hende og til at vores piger kan lege sammen, når de er noget større.

Og al den tid har Lærke naturligvis vokset en del, så jeg skynder mig at lægge nogle billeder af Lærke på Galleri-bloggen ;-)

Klik på billedet, som fører dig til Galleri-blog

Ingen kommentarer: